Přeskočit na obsah

Komplexní řešení pro digitální správu firemních dokumentů

Základní funkce, které zefektivní správu Vašich dokumentů, projektů i majetku.

Standardní správa včetně sledování docházky a zpracování eNeschopenek

Správa dodavatelských a odběratelských smluv, včetně přiřazování dodatků

Samostatná a komplexní evidence pojistných smluv

Pokročilá inventarizace hmotného i nehmotného majetku

Snadný provoz a kontrola vozového parku bez ohledu na jeho velikost

Nastavení workflow všech dokumentů a definice schvalovacího procesu

Digitální plánování a kontrola projektů od první až po závěrečnou fázi

Moderní SW pro archivaci dokumentů vč. podpory mobilního HW pro vyhledávání

Dokonalá ochrana archivovaných dokumentů díky automatické anonymizaci

Potřebujete specializované moduly? POPA je přímo pro Vás!

Získání potřebných informací pro účtování

Přenos vytěžených dat do účetního systému klienta

Šetří práci a čas účetních

Sledování plnosti svozových vozů

Ekonomické plánování svozů

Databáze rozvodů a plánů budov

Hlavní uzávěry plynu, vody, elektřiny propojené s GPS

Online sledování spotřeby vody, tepla a elektřiny

Topografická mapa – napojení na klienta

GPS lokace

Sledování poplatků