DIMIS PRO

Komplexní řešení pro digitální správu firemních dokumentů

Klíčové funkce DIMIS PRO

Základní funkce, které zefektivní správu Vašich dokumentů, projektů i majetku.

Správa HR složek

Standardní správa včetně sledování docházky a zpracování eNeschopenek.

Správa smluv

Správa dodavatelských a odběratelských smluv, včetně přiřazování dodatků.

Správa pojistných smluv

Samostatná a komplexní evidence pojistných smluv.

Přehled majektu

Pokročilá inventarizace hmotného i nehmotného majetku.

Správa vozového parku

Snadný provoz a kontrola vozového parku bez ohledu na jeho velikost.

Workflow dokumentů

Nastavení workflow všech dokumentů a definice schvalovacího procesu.

Project management

Digitální plánování a kontrola projektů od první až po závěrečnou fázi.

Archivace dokumentů

Moderní SW pro archivaci dokumentů vč. mobilního HW pro vyhledávání.

Anonymizace dokumentů

Dokonalá ochrana archivovaných dokumentů díky automatické anonymizaci.

Specifické funkce DIMIS PRO

Potřebujete specializované moduly? DIMIS PRO je přímo pro Vás!

Správa budov

Databáze rozvodů a plánů budov

Hlavní uzávěry plynu, vody, elektřiny propojené s GPS

Online sledování spotřeby vody, tepla a elektřiny

Správa hřbitovů

Topografická mapa - napojení na klienta

GPS lokace

Sledování poplatků

Správa svozu odpadu

Sledování plnosti svozových vozů

Ekonomické plánování svozů

Více jak 25 zaměstnanců?

Nezaměstnáváte dostatek OZP?

Náhradní plnění je možnost, jak splnit zákonnou povinnost firem s více než 25 zaměstnanci zaměstnávat OZP pracovníky.

Naše společnost spadá pod písmeno c zákona č. 435/2004 Sb.

Odběrem našich služeb splníte svou zákonnou povinnost a vyhnete se pokutě ve výši až 1.000.000 Kč.

AdobeStock_87029251-upraveno